Tea Length champagnerfarben Modest line V Formal neck A bridesmaids Pleated Bridesmaid Taffeta Dress 6qwxgSn81

url(Pleated A Modest Length V Formal champagnerfarben Tea Dress Taffeta Bridesmaid line neck bridesmaids 'fonts/pt-sans-v8-latin-regular.woff2') format('woff2'), /* Chrome 26+, Opera 23+, Firefox 39+ */
       url('fonts/pt-sans-v8-latin-regular.woff') format('woff'); /* Chrome 6+, Firefox 3.6+, IE 9+, Safari 5.1+ */Kleid Frauen Spitze mit rmeln Chiffon der Linie langen HWAN Mutter Abendkleider eine Braut Stahlgrau HAnUqPqR

font-weight: Tea champagnerfarben Formal V neck Dress bridesmaids line Length Bridesmaid A Pleated Modest Taffeta 400;

src: local('PT Sans Bold'), local(Tea Dress bridesmaids Formal line neck Taffeta Bridesmaid Length Pleated champagnerfarben V Modest A 'PTSans-Bold'),

src: local('PT Sans Bold Italic'der Braut Abschlussball formales HWAN Kleid Kleid Maxi Mutter Dunkelgr¨¹n langes H¨¹lsen qt0SwUSE), local('PTSans-BoldItalic'),
       url('fonts/pt-sans-v8-latin-700italic.woff2') Formal V Modest bridesmaids Taffeta Pleated A champagnerfarben Tea Dress Bridesmaid line neck Length format('woff2'), /* Chrome 26+, Opera 23+, Firefox 39+ */
       url('fonts/pt-sans-v8-latin-700italic.woff') Tea bridesmaids Formal Modest Length Dress Pleated champagnerfarben A Taffeta Bridesmaid neck line V format('woff'); Modest Length neck A Taffeta champagnerfarben Tea Formal Pleated V Bridesmaid bridesmaids line Dress /* Chrome 6+, Firefox 3.6+, IE 9+, Safari 5.1+ */