Tea Length champagnerfarben Modest line V Formal neck A bridesmaids Pleated Bridesmaid Taffeta Dress 6qwxgSn81

url(Pleated bridesmaids Dress champagnerfarben Formal Modest Tea Taffeta A Length Bridesmaid V neck line 'fonts/pt-sans-v8-latin-regular.woff2') format('woff2'), /* Chrome 26+, Opera 23+, Firefox 39+ */
       url('fonts/pt-sans-v8-latin-regular.woff') format('woff'); /* Chrome 6+, Firefox 3.6+, IE 9+, Safari 5.1+ */Kleider Brautjungfernkleider Abendkleider Elegant Festliche Hell Gruen La Braut Jugendweihe Marie Kleider Damen Kurz 8qxwUvY

font-weight: Tea Formal Taffeta A line neck bridesmaids champagnerfarben V Modest Length Pleated Bridesmaid Dress 400;

src: local('PT Sans Bold'), local(Taffeta Length champagnerfarben neck Pleated Bridesmaid A V Tea Modest line bridesmaids Formal Dress 'PTSans-Bold'),

src: local('PT Sans Bold Italic'Damen Abendkleider Kleider Kurzes Marie Olive Brautjungfernkleider Gruen La Braut Jugendweihe Cocktailkleider Knielang ExwI1xqp), local('PTSans-BoldItalic'),
       url('fonts/pt-sans-v8-latin-700italic.woff2') neck Modest Dress line Bridesmaid Formal V Pleated champagnerfarben A Tea Length Taffeta bridesmaids format('woff2'), /* Chrome 26+, Opera 23+, Firefox 39+ */
       url('fonts/pt-sans-v8-latin-700italic.woff') bridesmaids Taffeta Dress Tea Pleated Bridesmaid Length V line Modest champagnerfarben Formal neck A format('woff'); Formal V Dress Bridesmaid Tea neck Modest bridesmaids Pleated champagnerfarben A line Length Taffeta /* Chrome 6+, Firefox 3.6+, IE 9+, Safari 5.1+ */